gambr

DuA iNsAn

Khamis, 31 Disember 2009

rindu pada teman-teman

eemmm...
ape aku nk cte yup...
aku sebenarnya bosan la dok umh nk kuar malaz pulak kan.nk msj bf..tpi..tkut ganggu dy pulak.hurm aku x sabar nk blik u la coz ada jugak member yang boleh ketawa, borak2, mengumpat..hahaha...
pada yaya, ayan, yana,n qila aku rindu sangat kt korang...x sabar ni nk masuk sem depn huhu almaklumla dah nk jadi sinior ni huhu blh la geng kita bt pala hahaha...sem ni geng kita perlu advance huhu br dieorg thu kita sapew...pada geng2 bontot ayam 2 korang siap ye..setakat geng korg 2 kitaorg blh handle la...awas korang!!!!!!
pada member2 aku ni, aku harap kita dapat bersama seperti sem lepas tau...best sangat kwn dengan korg..sem depan banyak2 la kita mengedit gambar huhu...thanks pada korg coz sudi jadi member aku n tolong aku selama perkenalan aku dengan korg...hope korg x bosan dengan aku n sem dpn blh la aku g umh korg lepak2 huhuhu...love u all..mmmmmmuuuuaaaahhhkkk!!!!!!

1 ulasan: