gambr

DuA iNsAn

Sabtu, 13 Mac 2010

salah kew aku sebagai seumat menegur benda yang baik????

aku fhm apew yang kwn aku sampai kan ini melalui emosi yg dilaluinya...

tpi x elok la bt sebegitu rupa...

aku rase ko ptt la tingking +

not -

aku x thu mne aku nk sokong...

tpi aku sebagai hamba Allah...

aku hanya mampu memberi nsihat dan pendapat sahaja...

x da makna pun aku nk sokong mne2 pihak...

aku fhm soal hati x da sapew blh halang...

tpi aku nshat dri pendapt aku ajew...

itu x bermkne aku sokong dy...

so ko jgn la nk mrh2 aku plak...

ko pada mulanya tya pendapat aku jew kan

so aku bg thu la...

apew yang ptut...

lgipon kita ptut terima la apew kita bt i2 adalah salah...

kekadang apew kita lakukan blom tentu btol...

kekdang ade jgk salah...

maafkan aku jika aku dah bt ko terguris....

apew2 pon aku tetp sahabat ko dunia akhirat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan