gambr

DuA iNsAn

Rabu, 2 Jun 2010

pengalaman pada 2/6 2010

huhu...
ari ni pengalaman yg begitu sedih penat n segalanya...
aku hari ni g ambik member aku konon nya nk ajak member aku g umh...
otwy....
kwn aku tya npew tya rse gelong...
aku ckp benti2...
tgok2 tayar blakng pancit...
siut tol...dh la tolak mto jauh her...
hbs lemak aku bersepah kt tepi jalan her....
ingt seng nk kumpul lemak????
hampir 2 km gak la tolak...
mekap semua tanggal....
wakakakaka...
glak x hbs bla aku pk blik....
hadoi bt dajal tol la ari ni...
nk je aku humban moto buruk 2 dlm perigi yg penuh dgn sampah sarap...
ptut la bapak aku x naik wakakaka...
tpi x pew....
pengalamn membawa aku satu kehidupn ssh..
ye la mne x nye...
slalu aku tgok org je klu tyr pncit now kna kt btg hidung aku sendiri...
sekian ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan