gambr

DuA iNsAn

Selasa, 17 Ogos 2010

.

ari ni bgun sahur kul 5.15 mnt pg..
hampir wktu imsak tpi sempat lagi shur....
aku bgun je trus mengejutkan si dia...
pas mkn je aku kol dy..
tah la aku rase dri aku makin bahagia dgn si dia bt waktu sekarang...
berlainan aku yg dlu dan yg sekarang...
dlu aku seorang yg asyik nk marah je...
dlu aku seorang yg kurg ajar..
sekrg dah x lagi...
semua 2 aku dah kurg...n dah x ada lagi pada driku ini..
n bnyk perbezaan antara bf aku yg dlu n sekerang...
penah jgk aku terfikir klu dlu aku dah pts dgn bf lame spe nk aku lagi...
tpi aku percya pada takdir...
TUHAN dah tentukan brangsiapa perangainya baik dy akan dijodohkan dgn org yg baik...
selain itu barangsiapa yang buruk perangainya fhm2 je la...
dan pada siapa yg bru pts cinta 2 jgn risau la...
mesti ada yg baik...percayalah... coz aku dah mengalaminya...
tpi aku ada fkir jgk kte2 kak.za..
yg sikap bf aku ni senang bt pompuan terpikat...
tpi nk bt cm ne x kan aku nk sekat perangai dy..
dah perangai dy yg semula jadi mcm 2...
yg penting k.za n eika nasihatkan aku jge dy elok2...
alhamdullillah setakat ni aku msh baik dgn dy...
aku harap TUHAN restui perhubungan ini..
amin.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan