gambr

DuA iNsAn

Jumaat, 3 September 2010

kuih kegemaran ku...

hahahaha...
tggal semggu lebih lagi dah hampir menjelang raya...
rakan-rakan ku juga sedang bz dengan memutarkan lagu2 di laptop msing dengan lagu raya...
tpi lagu raya yang lame2 lagi feel la dri lagu2 sekarang....ini kerana lagu2 sekarg hanya sekadar lagu tpi kurang bermakna bagi aku...
sory aku just bri pendapat je...aku pon dah x sabar ni nak blik kg...
bkn ape nk dah x sabar nak kemas umah n buat kuih kegemaran aku 2...
tpi mak aku yang buat la no me ok!!!!!!!!!!!!!
klu aku buat tkut jadi lain pulak kan????
beter bagi mak aku bt bak kte org air tangan mak ni bt p la ape pon semuanya sedp...
kuih kegemaran aku sudah semestinya samprit...
huh alangkah sedapnya bila ia msk ke dalm mulut lalu perlahan-lahan ia hancur...
aduh sedpnya...
pas 2 kedua nya popia ikan 2 sedpnya tpi tempah je la..coz x da mse la nk bt...
mcm biasa mak aku just bt 1 jenis je kot...
almaklumla masing2 bnyk kje...
so tggu la kepulangan ku ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan