gambr

DuA iNsAn

Selasa, 26 Januari 2010

kau manusia yg kejam....

aku ingt kan dah smpai x da apew dah aku pk pas ni just g bg kunci jew...
tpi...booommmmm.....
aku melihat disisi cermin kreta yg aku pandu...
aku pk x da apew2 yg berlaku...
tpi...aku pk apew yg bunyi tdi...
maka aku pon kuat untuk mendpatkan jwapan...
rupa-rupanya....
bumper kereta yg bhagian belakang tercabut ...
ini gara2 sial 2 r....
dah la kuar2 je dri kereta dy suruh g report...
berlgak je lebih...
skit hati tol la...
tpi disebabbkn dy thu slah dy dy bg mcm2 alasan...
ah....aku pk mcm nk je pncitkan kn kete si sial 2...
ingt aku heran ko spew...
yg aku skit hati bkn nya nk ganti rugi malah dy suruh repair sendri...
padahal dy yg melulu masuk ...
x pk kew jalan sempit mcm x nh bwk kete ish...
pas 2 nk salah aku padahal org ramai kt si2...
skit2...
mintk maaf pon x...
aku doakan tuhan blas apew ko bt pada aku...
tuhan ni maha kaya dy tahu mne yg btol n mne yg salah....
amin.....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan