gambr

DuA iNsAn

Selasa, 26 Januari 2010

happy bersama mereka...



hahahaha...
aku bgun awl hari ahad bersamaan 24/1/2010
slalu hjung mggu ni relex skit kan...
nmpk nya pada hari ini aku mempunyai rancangn yg begitu mnarik bersama member ku...
nk thu x???
kitaorg g bkit melawati hik3...
aku nh g tempat 2 tpi tme 2 aku g dgn family aku la....
tpi kli ni dgn member...rasanya lain sgt klu kita kuar dgn member...
happy jew..nk plak member2 aku smua stail yg sporting n gila...
nk start cte ni...
kita org g sne naik bas jew coz nk jimat hik3...
tpi huh nk menunggu bas 2 punya la lme nk mampus....
1 jam 1/2 jugak la kitorg mnunggu bas...
dah dapat bas kitaorg ambik la port blakang skali...huh angin best gila wei...
hbs tdung berterbangan hahahaha....nk tambh bestnya aku rase x payah nk byr mahal2 nak rase nk kuda naik bas pon rase gak wei mcm naik kuda..terhinjut3....
aku x larat nk ketawe tme 2...
pas kitaorg smpai sne area dlm kul 12 cm 2 la....
sampai2 jew kt situ ada seorg mamat ni cri pasl dgn kitaorg...
hah pegi mapus la...
kitaorg bt x thu jew...dy kte apew pon...
dah smapai kt puncak bkit melawati 2...
kitaorg g la tgok2 tempat bersejarh...
bestnya...aku bg pendapat la klu g dgn member2 tempt mcm ni mmg best wei...korg akn ingt sampai bla2 wei...
yg best nya tang ada monyet 2...hah ayan tkut gle dgn monyet 2 siap jert2..
kelakar la...bonyet 2 plak stail x duduk diam...
pas kitaorg hbs g bkit melwati ktorg g tesco g bli brg...
dah hbs bli brg kitaorg rehat la kt foodcourt...
skali member aku nmpk astis...
huhu berkepit skan...tpi bjunya dy mcm org biasa jew...
x da pon cop jenama padini ke prada kew hahahaha...
artis pon pkai bju t-shirt biasa ni kan studen mcm aku yg ada sesetengah x sedar dri...mak ssh2 nk cri duit kita plak pkai bju yg berjenama hik2...
dah mula la aku nk membebel ni...kang lari tjuk pak...
ontheway ngah jalan nk jalan ke bus stop, ada 5 mamat pakai mto besar2...
kitorg bt dek jew.. pas 2 ayan ternmpk salah sorg dri mamat yg pakai mto besar
bt aauuummm..ala yg mcm harimau 2...
ah gli siut...weekkkk
pas 2 kitaorg ketawa...
pas 2 bas pon dtg....n terus blik umh... huhu penatnya tpi happy sangat...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan