gambr

DuA iNsAn

Ahad, 12 Disember 2010

bad news or good news..

ermmm..tah la nk kte cm ne...
hati ni dah bosan dah dok umh..serius..
blh kusut kepala ok aku ni...
asik pandang syiling didlm blik aku je..
klu kuar pon g ruang tamu 2 n meja makn..
haish...
mne lagi harus aku melangkah selain ruang2 yg ada di dalam umh aku ni..
sgt2 membosankan sekarg cti dah lme sgt dah..
owh berkaitan dgn tajuk di ats 2...
ok la mcm ni aku bg tahu dlu la good news 2 dlu..
good new nya ilah aku dpt offer kje part time...
mmg now aku butuh duit skrg..
ye la duit 2 pentg bt mse skrg ..
so nk x nk aku kna jgk cri duit walaupon hanya sekejap..
but bad news lak..
aku ing nk spen tme with my sis..
ini bkn pe coz my sis nk g plkn..
2/1 aku tkut aku x sempat jumpe dy huh..
2 aku risau sekrg...
now aku buntu sekrg...
mne aku hndak pilih now...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan