gambr

DuA iNsAn

Selasa, 16 Februari 2010

penatnya ...

ari ni aku mmg bgitu penat bercampur letih...
ari ni pgi2 lgi aku dah g umh atuk aku...
pas 2 g tagkap ayam kg pulak..
pas selesai sembelih aku kna cabut bulu ayam...
pas 2 bwak blik umah...sampai je umh parents aku x da...
so kna la proses ayam 2 sendri...
org ckp klu ayam kg ni sedap bt gulai nayam masak lemak cli padin sup jew..
so aku pon bt la sup ayam, ikan goreng n sambal sotong..
pas 2 dah selesai masak aku pon rehat la jap...
rehat2 blh plak aku tertido sedar dah kul 4..
aku trus bgu mandi n solat...
ye la aku agak kelamkabut cikit coz jap g kna g antar adik aku blik asrama...
petang2 cm ni sedap r tdo...
pas 2 otw nk g antar jalan jem huh..
sakit lutut aku coz asyik main break n gear..
nsib baik x crem... huhuhu
pas 2 dah selesai antr aku lapar cucuq so g la bli cucuq...
ngah bli cucuq 2 tgok2 jmpew member..so aku g r tgur..
kang x tgur org kte kta sombong plak kan n x 1 malaysia plak kan hihi..
pas 2 aku pon go to home...
n terus mengadap laptop ni....
hai xsgmen 1 apew pon x siap lgi...
x thu nk mula dri mne...
hurm..... :((((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan