gambr

DuA iNsAn

Selasa, 16 Februari 2010

sebelom aku melelapkan mata...

jam menunjkkan mlm makin menghmpiri pagi..
tapi..mata aku blom blh memejam dgn rapatnya...
kepala otak ku asyik memikirkan sesuatu...
adakah aku pikir mengenai sidia??
adakah mengenai xsgmen???
apew sebenarnya otak aku tgh pikir???
pening!!!
ari ni mood aku ok...
tpi alih2 si dia pas mgrib tdi ada sedikit prob...
aku pon x fhm..
bila aku tya dy kte bg dy masa...risau jugak aku....
mcm something jew...
aku plak jenis gelabah...risau la..n mula aku pk bkn2 huh...
pas 2..tdi aku kuar as(aloq staq) pas 2 si dia suh aku kol...
bila kol jew ttbe dy ckp dy x da mood...hai plik2!!!! pas 2 aku tya dia aku ada bt salah kew??
dy ckp aku x da bt salah pon...just dy jew ada mslh...
x pew la..aku fhm mungkin dy tention dgn xsgmen dy kot..or mto kesayangan dia..(andaian aku hik3)
k lah aku dah nk out...
aku harap t pg bf aku dah kembali happy...
love u mohd faiezi...

1 ulasan: